Monday, March 21, 2011

PENDEK UMUR 45

PENDEK UMUR :

Hati-hatilah dengan makanan BURGER ,ayam KENTUCKY ,MAGGI , ubat gigi COLGATE ,dan air mineral AQUA ,air COCACOLA dan PEPSI kerana kesemuanya ini boleh menyebabkan sakit jantung,darah tinggi ,kencing manis,kanser tulang,karies gigi dan sakit kepala.

JANGKA HAYAT MANUSIA :

Jangka hayat manusia pada akhir zaman berkemungkinan 50 hingga 60 tahun sahaja,kerana semua pemakanan telah di racun oleh yahudi untuk menghadkan jangka umur kita semua.

SERANGAN YAHUDI SECARA HALUS :

Serangan yahudi secara halus terhadap kita iaitu melalui pemikiran ,media masa ,media cetak, ubat hospital,makanan segera,minuman bergas dan sebagainya.Kesemuanya ini untuk membunuh orang Islam semata-mata.

ACUAN YAHUDI DIDALAM KEHIDUPAN MANUSIA :

Semua pergerakan kita setiap hari telah di aturkan oleh yahudi melalui program kehidupan.Mereka telah merancang semuanya ini ,pada suatu masa dahulu untuk menundukkan dunia umat Islam supaya mengikut telunjuk mereka.

KEJAYAAN YAHUDI :

Semua negara Islam terutamanya negara-negara arab telah akur dan tunduk kepada Amerika kerana semua sudah dicucuk hidung .mereka tidak berani dan sentiasa takut dan bergantung dengan yahudi dari semua aspek terutamanya ekonomi.

No comments: